Zajmujemy się automatyzacją procesów biznesowych w firmach takich jak Twoja.

Digitalizujemy procesy, robimy analizę procesów AS IS i AS TO BE oraz pomagamy organizacjom przeprowadzić je przez proces zmiany.

Jesteśmy zespołem ekspertów, który łącząc kompetencje z różnych dziedzin, dostarcza wysokiej jakości
projekty odpowiadające potrzebom różnej wielkości firm.

Co nas wyróżnia? Wszechstronna wiedza i duże doświadczenie, dzięki którym kompleksowo podchodzimy do realizowanych projektów. 

Pracujemy z najlepszymi

E-podpisy

Nr 1 w Polsce

Platforma low-code

Nr 1 w Polsce

Poznaj nasz zespół

Leszek Roszkowski

Leszek Roszkowski

Prezes zarządu. Prowadzi i zarządza projektami usprawniania procesów biznesowych poprzez ich digitalizację. Zrealizował ich wiele, m.ni. dla Politechniki Krakowskiej, A WSB Dąbrowa Górnicza, Koniki Minolty czy HART. Zajmuje się modelowaniem procesów biznesowych zarówno low-code, jak i programistycznych oraz projektowaniem aplikacji. Obszar jego kompetencji stale się zwiększa, bo będąc entuzjastą technologii, ciągle poszukuje nowych rozwiązań. W pracy uwielbia bezpośrednią relację z klientem oraz tworzenie synergicznych rozwiązań dzięki ekstremalnie zwinnemu podejściu do projektów. Lubi szachy, książki fantasy i gotowanie, a odpoczywa, kosząc trawnik i sluchając klasycznego rocka.
Dominik Ossowski

Dominik Ossowski

Młodszy Specjalista ds. Analiz i Wdrożeń. Specjalizuje się we wdrożeniach rozwiązań w systemie WEBCON. W swojej pracy najbardziej ceni to, że daje mu ona pole do kreatywnego rozwiązywania problemów. W wolnym czasie tworzy muzykę, nie ograniczając się do konkretnego gatunku.
Karina Skrzypczak-Siemieniuk

Karina Skrzypczak-Siemieniuk

CSO, Member of the Management Board. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu procesów sprzedażowych i projektów w segmencie Enterprise, dzieli się zdobytą wiedzą, dostosowaną do branż i specyfiki rynku, na którym działają. Wspiera klientów z segmentu finansowego, digitalizując ich procesy sprzedażowe i wewnętrzne. Wspierała projekty w Toyota Financial Leasing, Toyota Bank, Siemens Financial Services, Ikano Bank i innych instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych, pomagając wdrożyć elektroniczne podpisywanie umów z Autenti. Wie, jak ``połączyć kropki`` pomiędzy biznesem, światem IT i klientami, do których jej Klienci chcą dotrzeć.
Artur Anzorge

Artur Anzorge

Starszy Specjalista ds. Analiz i Wdrożeń,
Dawid Jurczyk

Dawid Jurczyk

CTO, Member of the Management Board. Architekt aplikacji, programista.Jest programistą i architektem aplikacji. Posiada certyfikat MVC aplikacje webowe. Z sukcesami prowadzi projekty, których celem jest digitalizacja procesów biznesowych. Na koncie ma sporo realizacji, m.in. dla Koniki Minolty, HART, Salamusa i Onex Group. Jest miłośnikiem platform low-code, szczególnie WEBCON. Najwięcej satysfakcji sprawia mu szybkie dostarczanie narzędzi, które pomagają klientom w osiągnięciu ich celów. Lubi poznawać nowe technologie, tworzyć innowacyjne rozwiązania, a w wolnym czasie jeździć na długie wycieczki rowerowe.

Poznaj nasz zespół

Leszek Roszkowski

Leszek Roszkowski

Prezes zarządu.
Prowadzi i zarządza projektami usprawniania procesów biznesowych poprzez digitalizację. Ma ponad 12-letnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych i modelowania procesów biznesowych zarówno LOW-CODE, jak i programistycznych. Na swoim koncie ma realizację m.in. dla Politechniki Krakowskiej, AWSB Dąbrowa Górnicza, Konicka Minolta i HART. Jako architekt aplikacji zajmuje się też projektowaniem rozwiązań IT. Posiada certyfikat ITIL 4 Foundation oraz Professional Scrum Product Owner.
Dominik Ossowski

Dominik Ossowski

Młodszy Specjalista ds. Analiz i Wdrożeń.
Specjalizuje się we wdrożeniach rozwiązań w systemie WEBCON. W swojej pracy najbardziej ceni to, że daje mu ona pole do kreatywnego rozwiązywania problemów. W wolnym czasie tworzy muzykę, nie ograniczając się do konkretnego gatunku.
Karina Skrzypczak-Siemieniuk

Karina Skrzypczak-Siemieniuk

CSO, Member of the Management Board. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu procesów sprzedażowych i projektów w segmencie Enterprise, dzieli się zdobytą wiedzą, dostosowaną do branż i specyfiki rynku, na którym działają. Wspiera klientów z segmentu finansowego, digitalizując ich procesy sprzedażowe i wewnętrzne. Wspierała projekty w Toyota Financial Leasing, Toyota Bank, Siemens Financial Services, Ikano Bank i innych instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych, pomagając wdrożyć elektroniczne podpisywanie umów z Autenti. Wie, jak ``połączyć kropki`` pomiędzy biznesem, światem IT i klientami, do których jej Klienci chcą dotrzeć.
Artur Anzorge

Artur Anzorge

Starszy Specjalista ds. Analiz i Wdrożeń.
Dawid Jurczyk

Dawid Jurczyk

Starszy Specjalista ds. Analiz i Wdrożeń.
Prowadzi i zarządza projektami usprawniania procesów biznesowych poprzez digitalizację. Zrealizował je m.in. dla Konica Minolta, HART, Salumanus i Onex Group. Ma ponad 11-letnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych i modelowania procesów biznesowych LOW-CODE oraz programistycznych. Projektuje też rozwiązania IT - jest programistą i architektem aplikacji. Posiada certyfikat MVC aplikacje webowe.

Nasi eksperci

dr Ewa Makowska-Tłomak

Od ponad 15 lat zajmuje się prowadzeniem projektów informatycznych i rozwijaniem produktów IT zarówno wewnątrz organizacji, jak i jako konsultant wdrożeniowy. Ma również doświadczenie w prowadzeniu analiz biznesowo-systemowych. Zarządza interdyscyplinarnymi zespołami programistów, analityków, wdrożeniowców i testerów, a także aktywnie wspiera kobiety w świecie IT.

Jest doktorem nauk społecznych (psychologia) – ICT&Psychology PJATK i SWPS oraz certyfikowanym kierownikiem projektów i analitykiem biznesowym – Agile®PM and Agile®BA Practitioner oraz Certyfikat International Project Management Association (IPMA).

Ewa Makowska-Tłomak

Ewa Makowska-Tłomak

Ewa Makowska-Tłomak

Ewa Makowska-Tłomak

Ewa Makowska-Tłomak

Od ponad 15 lat zajmuje się prowadzeniem projektów informatycznych i rozwijaniem produktów IT zarówno wewnątrz organizacji, jak i jako konsultant wdrożeniowy. Ma również doświadczenie w prowadzeniu analiz biznesowo-systemowych. Zarządza interdyscyplinarnymi zespołami programistów, analityków, wdrożeniowców i testerów, a także aktywnie wspiera kobiety w świecie IT.

Jest doktorem nauk społecznych (psychologia) – ICT&Psychology PJATK i SWPS oraz certyfikowanym kierownikiem projektów i analitykiem biznesowym – Agile®PM and Agile®BA Practitioner oraz Certyfikat International Project Management Association (IPMA).

Jakub Romankiewicz

Ma ponad 19-letnie doświadczenie w prowadzeniu analiz biznesowo-systemowych. Jest szefem polskiej sieci partnerów WEBCON i kierownikiem wdrożeń opartych na WEBCON BPS, ELO Digital, MS Sharepoint (OPTeam S.A.). Praktykuje też jako trener MS Project (WSE Kraków) oraz konsultant sprzedaży rozwiązań ERP – TETA (Unit4), Teta Controlling, Optico.

Jakub Romankiewicz

Jakub Romankiewicz

Jakub Romankiewicz

Jakub Romankiewicz

Jakub Romankiewicz

Ma ponad 19-letnie doświadczenie w prowadzeniu analiz biznesowo-systemowych. Jest szefem polskiej sieci partnerów WEBCON i kierownikiem wdrożeń opartych na WEBCON BPS, ELO Digital, MS Sharepoint (OPTeam S.A.). Praktykuje też jako trener MS Project (WSE Kraków) oraz konsultant sprzedaży rozwiązań ERP – TETA (Unit4), Teta Controlling, Optico.

Renata Lewicka

Radczyni prawna od lat związana z prawem nowych technologii, w tym prawem autorskim, dotyczącym usług zaufania i identyfikacji elektronicznej. Prezeska zarządu międzynarodowej sieci prawniczej WARWICK LEGAL NETWORK oraz Partner w kancelarii Gorazda, Świstuń, Wątroba i partnerzy adw.i radcowie prawni sp.partnerska. Ekspertka z zakresu umów zawieranych w branży nowych technologii oraz outsourcingowej, która uczestniczyła w ponad 500 projektach wdrożeniowych dla sektorów bankowego, telekomunikacyjnego, energetycznego i gazowego. Entuzjastka cyfryzacji i układania procesów wewnątrz organizacji z jej użyciem.

Renata Lewicką

Renata Lewicka

Renata Lewicką

Renata Lewicka

Renata Lewicka

Radczyni prawna od lat związana z prawem nowych technologii, w tym prawem autorskim, dotyczącym usług zaufania i identyfikacji elektronicznej. Prezeska zarządu międzynarodowej sieci prawniczej WARWICK LEGAL NETWORK oraz Partner w kancelarii Gorazda, Świstuń, Wątroba i partnerzy adw.i radcowie prawni sp.partnerska. Ekspertka z zakresu umów zawieranych w branży nowych technologii oraz outsourcingowej, która uczestniczyła w ponad 500 projektach wdrożeniowych dla sektorów bankowego, telekomunikacyjnego, energetycznego i gazowego. Entuzjastka cyfryzacji i układania procesów wewnątrz organizacji z jej użyciem.

Justyna Walas-Ryba

Prawniczka i certyfikowana Compliance Oficerka. Żartuje, że największe doświadczenie zdobyła, będąc bezpośrednio odpowiedzialną za kontrole KNF po stronie podmiotu kontrolowanego.
Od ponad 10 lat nieprzerwanie związana jest z obszarem zgodności, audytu i zarządzania ryzykiem, a obecnie również zrównoważonego rozwoju (ESG). Specjalizuje się w: compliance, whistleblowing, governance, ESG, AML, weryfikacji partnerów biznesowych oraz etyce i kulturze organizacyjnej.

Justyna Walas-Ryba

Justyna Walas-Ryba

Justyna Walas-Ryba

Justyna Walas-Ryba

Justyna Walas-Ryba

Prawniczka i certyfikowana Compliance Oficerka. Żartuje, że największe doświadczenie zdobyła, będąc bezpośrednio odpowiedzialną za kontrole KNF po stronie podmiotu kontrolowanego.
Od ponad 10 lat nieprzerwanie związana jest z obszarem zgodności, audytu i zarządzania ryzykiem, a obecnie również zrównoważonego rozwoju (ESG). Specjalizuje się w: compliance, whistleblowing, governance, ESG, AML, weryfikacji partnerów biznesowych oraz etyce i kulturze organizacyjnej.

adw. dr Michał Kaczmarski

Doktor nauk prawnych, adwokat oraz adiunkt w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Kierownik Studiów Podyplomowych „Audyt śledczy, Rachunkowość i Kontrola”. Od wielu lat związany z problematyką audytu śledczego, kryminalistyki oraz prawa karnego gospodarczego. W ramach praktyki prawniczej specjalizuje się w szkoleniach oraz doradztwie z obszaru compliance oraz zarządzania ryzykiem prawnym.

adw. dr Michał Kaczmarski

adw. dr Michał Kaczmarski

adw. dr Michał Kaczmarski

Doktor nauk prawnych, adwokat oraz adiunkt w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Kierownik Studiów Podyplomowych „Audyt śledczy, Rachunkowość i Kontrola”. Od wielu lat związany z problematyką audytu śledczego, kryminalistyki oraz prawa karnego gospodarczego. W ramach praktyki prawniczej specjalizuje się w szkoleniach oraz doradztwie z obszaru compliance oraz zarządzania ryzykiem prawnym.

icon

Al. Najświętszej Maryi Panny 39/41/20
42-202 Częstochowa

icon

NIP: 5732916020
REGON: 384938875

Polityka prywatności

© Daleto 2024
contact-section