Monitoruj terminowość realizacji zobowiązań
E- Kancelaria to rozwiązanie, które usprawni pracę działu administracyjnego, przejmując kontrolę nad korespondencją firmową.
W przypadku korespondencji przychodzącej (mail, list itp.) jest ona automatycznie rejestrowana w systemie, a następnie przypisana do odpowiedniego pracownika lub działu. W każdym momencie masz możliwość sprawdzić, w jakim stopniu dokument został przetworzony.
W przypadku korespondencji wychodzącej utworzony dokument jest weryfikowany pod kątem poprawności i zgodności z firmowymi procedurami (dzięki OCR), a następnie zatwierdzany do wysłania. Zawsze możesz skontrolować status wykonania zadania.
Dzięki wykorzystaniu platformy low-code WEBCON BPS każdy obieg może być dowolnie modyfikowany i rozbudowywany.
Dynamiczny proces
Dzięki opcji e-Kancelaria uporządkujesz rejestrowanie i wewnętrzną dystrybucję firmowej korespondencji. Przyspieszysz cały obieg i sprawisz, że proces ten będzie całkowicie transparentny.
Terminowość
Koniec z opóźnieniami i zaginioną korespondencją. Z łatwością odnajdziesz każdą wiadomość i sprawdzisz jej status. Otrzymujesz pełną kontrolę nad procesem i terminowym odpowiadaniem na ważną korespondencję.
Archiwizacja korespondencji
Dzięki tej opcji nic nie zginie i nawet po latach odnajdziesz historię korespondencji. Kopie są przechowywane w Repozytorium dokumentów.
Elastyczność w definiowaniu reguł
Możesz korzystać ze standardowo określonego obiegu dokumentów lub zdefiniować własny – dostosowany do potrzeb firmy czy konkretnych działów lub rodzajów dokumentów.
Sprawdź, jak to działa
Zobacz, jak działa opcja e-Doręczeń i poznaj wymierne korzyści dla Twojego biznesu.
Umów się na rozmowę z ekspertem
Chcesz zdobyć więcej informacji na temat działania aplikacji? Potrzebujesz konkretnych rozwiązań dopasowanych do potrzeb organizacji?
Sprawdź, czy to rozwiązanie przyda się w Twojej firmie.
Porozmawiajmy!